Saturday, December 16, 2017
Home > Φωτορεπορταζ > Κοινωνια > Ο νέος αξιολογικός πίνακας των υποψήφιων Δ/ντών-ντριών σχολικών μονάδων Π.Ε.Λακωνίας
ΚοινωνιαΦωτορεπορταζ

Ο νέος αξιολογικός πίνακας των υποψήφιων Δ/ντών-ντριών σχολικών μονάδων Π.Ε.Λακωνίας

Ο νέος αξιολογικός πίνακας  των υποψήφιων Δ/ντών-ντριών σχολικών μονάδων ανακοινώθηκε από την Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Λακωνίας.

Ελπίζω το νέο σύστημα να φέρει αλλαγές προς όφελος της παιδείας, με μια αξιολόγηση αντικειμενική , ουσιαστική αλλά και διαχρονική!

Το σύστημα αξιολόγησης πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη κατά πρώτον  στους λειτουργούς του  για μεταφέρεται στη συνέχεια με επιτυχία στους τελευταίους αποδέκτες που είναι οι μαθητές!

Η αξιοκρατία είναι εργαλείο  που ανεβάζει το επίπεδο μόρφωσης ενός λαού!

Ευχόμαστε στους νέους διευθυντές σχολείων  βάση του νέου αξιολογικού πίνακα καλή δύναμη στο δύσκολο έργο τους!

Όμως ερωτήματα γεννά ο νέος πίνακας…

Τι θα γίνει με την νέα σχολική χρονιά?

Ποιοι θα είναι οι διευθυντές  και σε ποια σχολεία?

Τελικά αναβαθμίστηκε ο ρόλος του διευθυντή ενός σχολείου μέσα από αυτή τη διαδικασία?

Απορία …ίσως εύλογη?

Αν τελικά αυτός είναι ο σωστός τρόπος επιλογής των διευθυντών των σχολείων, και αυτό ευχόμαστε και πιστεύουμε … η απορία είναι η εξής:

“Οι περσινοί  διευθυντές σχολικών μονάδων ψήφισαν και ουσιαστικό συνέβαλαν στην μοριοδότηση για τους υποψήφιους τότε διευθυντές εκπαίδευσης.

Σήμερα με αυτή την αλλαγή που υπάρχουν νέοι διευθυντές οι οποίοι  δεν ψήφισαν τότε  ή διευθυντές που ψήφισαν αλλά τώρα δεν είναι θα είναι  διευθυντές  βάση του  νέου πίνακα αξιολόγησης, δεν θέτει σε αμφισβήτηση την τότε μοριοδότηση των υποψηφίων διευθυντών εκπαίδευσης..τι σκέφτεται άραγε το Υπουργείο?”

Σας κοινοποιούμε τον τελικό ενιαίο αξιολογικό πίνακα των υποψήφιων Δ/ντών-ντριών σχολικών μονάδων κατά φθίνουσα σειρά:

Σημείωση: Ενστάσεις μπορούν να κατατεθούν από σήμερα, Τετάρτη 19-07-2017 μέχρι και την Παρασκευή 21-07-2017 και ώρα 15.00 στη Δ/νση ΠΕ Λακωνίας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *